Főoldal
Repülők
Technológiák
Szén-dioxid motorok
Motorjaim
Vasútmodellezés
Események
Ajánlott weboldalak
Vendégkönyv
vissza
Rainbow
Sky Lady
CF-17
L-1 "Mama Kedvence"
L-2 "Róma"
Lurkó
F1-G
AMSCO monoplane
Kele VIII.D
F1-K
Fülesbagoly
Storm IV RC Helikopter
vissza
Légcsavarkészítés
Modellmotor felújítás
TR-9 Porlasztó készítés
vissza
Motorok fejlődése
Hogyan működik?
Hengerek és dugattyúk
Brown B-100
TELCO
MODELA 0,27 a dobozában
MODELA 0,27 korai változat
MODELA 0,27
DP-03
Botond BH-88 korai változat
Botond BH-88
PMS-2
vissza
Kettő hengeres BOTOND motor
Hajtórúd nélküli motor
Tomkovszky Károly légmotorja
vissza
MÁV 326 tehervonati gőzmozdony
MÁV 424 univerzális gőzmozdony
MÁV 375 mellékvonali gőzmozdon
A balassagyarmati vasútállomás
vissza
Ipoly Kupa 2008
II. Ipoly-parti Repülőnap
Ipoly Kupa 2008 II. forduló
Serdülő Szabadonrepülő OB 2008
F1-KE OB 2008
Ipoly Kupa 2009
F1-KE OB 2009
Emlékkiállítás Balassagyarmat
F1-KE OB 2010
F1-KE OB 2011
Új "tag" a csapatban
Menü
Repülők
Repülők 2.
Technológiák
Szén-dioxid motorok
Motorjaim
Vasútmodellezés
Események
Képek
Blog
Elérhetőségeim
Forum
Elérhetőségeim
Üzenet küldése a weblap tulajdonosának
Sajnos az üzenet küldése nem lehetséges! Csak bejelentkezett felhasználók küldhetnek üzenetet. Kérjük
jelentkezz be
!
Megosztás
Megosztás